Dom är inte tråkiga i alla fall
Tesla släppte nyligen ett verktyg för att kunna göra egna ljusshower med bilen och egen musik.
Det har så klart många gjort.
Här är några exempel…
Mvh // Johan
Född vid 334.00 PPM
Star Wars
Mvh // Johan
Född vid 334.00 PPM
Knight Rider
Mvh // Johan
Född vid 334.00 PPM

Sånt här kan vara häftigt i rätt sammanhang och om det är bra gjort. Nu har jag bara snabbtittat lite på dessa och möjligen att knightrider tilltalar mig, men det är nog mest nostalgiska skäl. :)
Å andra sidan är jag varken speciellt svag för ljusshower med bilar eller musikaliskt intresserad så just detta är nog inget de har gjort för att locka mig :)
mvh Martin
För mig är det nog mer grejen att någon får lägga tid på det för att det är kul för dom som bygger det och kul för kunderna. Hur många andra bilbolag släpper egen mjukvara för att kunna göra något över huvud taget med bilen liksom?
Roligare med företag där allt inte är sälj och kvartalsrapporter.
Mvh // Johan
Född vid 334.00 PPM
#0: Jag undrar hur det går till. Om man sitter och trycker på knappar på tangentbordet för att tända olika lampor medan musiken spelar, eller om programvaran kan ställas in att tända vissa lampor av vissa toner och sedan gör programmet större delen av jobbet.
#1: Jag skulle nog lägga väskan på passagerarsätet bredvid mig efter att ha väntat på att bagageluckan ska öppnas några morgnar. 😂
Vänliga hälsningar, Niklas
Så retuscherar du dina foton
Demo av programmet för att skapa ljusshowerna. Ser ut som Garageband typ.
Mvh // Johan
Född vid 334.00 PPM
#7: Tack!
Vänliga hälsningar, Niklas
Så retuscherar du dina foton