Annons:
Etiketttesla
Läst 51 ggr
johan
2021-12-24, 21:41

Juluppdateringar från Tesla

Idag kom en julklapp från Elon med en stor uppdatering av bilen. Många bra och roliga grejer.

Bland dom mer användbara är att man ser döda vinkel-kameran på skärmen när man slår på blinkers.

Bland dom roligare är nya ljusshowen.

Här är alla nyheter:
https://www.tesla.com/blog/introducing-software-v11-0

Mvh // Johan

Född vid 334.00 PPM

Annons:
Niklas
2021-12-28, 18:00

Döda vinkeln på skärmen låter smart.

Är ljusshowen något som går att köra på en enskild bil?

Vänliga hälsningar, Niklas
Smart hem iFokus hjälper vi dig med det. 🎈

Niklas
2021-12-28, 18:02

"Tesla Light Show: Anybody with a computer can now create their own unique Tesla Light Show, no Tesla vehicle required. Using xLights, free open-source software, you can create a light show to perform with any music of your choice. You can then download your show, or shows from other creators, onto a USB flash drive and upload it to your car.

Light Show also comes pre-loaded with one song for you to enjoy, and works with all new Model S, new Model X, and any Model 3 or Model Y."

Niklas
2021-12-28, 18:05

Uppdateringar av operativsystemet på äldre modeller saknar jag. På BMW gör de inte det. Vi har en jättegammal version.

Tom
2022-01-18, 10:08

Min model S fick också en uppdatering trots att den är från 2017. Jag fick ett nytt gränssnitt där jag bland annat kan välja vilka ikoner jag vill ha snabbaccess till. Ungefär som verktygsfältet längst ner i windows där jag lägger de appar jag oftast använder. Jag älskar verkligen att bilen fortfarande blir uppdaterad då och då. och att Tesla inte bara lämnar sina gamla ägare när bilen är såld.

/ Tom

Upp till toppen
Annons: