övertalar föräldrar att byta bil
Jag är då 14 år och vill få en epa av mina föräldar när jag fyller 15, de har tydligen köpt en elbil till mig "en svart Zoe, vet dock inte märket ". Jag vet att det blir mycket billigare om man har en elbil. Men jag vill så gärna ha en epa eftersom det är typ coolare haha.
Så hur övertalar man då sina föräldrar till de?

#0 Du är 14 år och kommer att få en elbil😲
Läs igenom din fråga igen så kanske du förhoppningsvis ser hur omogen den är. Du är ändå 14 och ska snart köra"bil"
/Maria
Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.
Inlägget är borttaget

Jisses, ja vill du ha en EPA är det väl bara att börja spara. 😉
Jag hade gråtit av lycka om jag hade fått en rostig gammal cykel av min morsa och hennes karl när jag fyllde 15.
// Harley 🏳️🌈⚧️
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Hästar & ridsport, Film, Hamster
- Redigerat 2021-01-24, 20:58 av Herveaux
#2: ja, om man ställer in så den går i 30 km/h så får man köra bil
#5: Finns det ens elektronisk hastighetsspärr till Zoe som är godkänd för att ha som A-traktor?
Jag vet att det är vanligt för förbränningsmotorer. På min bil kan jag ha max-hastighet och ställa in en pinkod för att kunna ändra den, men frågan är om det skulle räcka för att godkänna den som EPA.
Mvh // Johan
Född vid 334.00 PPM

En kille i stan fick ju en Tesla model S av sina föräldrar att ha som epa så det borde räcka med en elektronisk spärr.
Och ja hellskotta vilken bortskämd snorunge du är som inte blir glad över att få en elbil av dina föräldrar. Jag hade också gråtit av lycka om jag hade fått en när jag var i din ålder.