Annons:
Läst 61 ggr
Niklas
2021-01-19 14:12

Smart hem iFokus?

Tror ni det finns intresse för en sån sajt på iFokus?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
Maria
2021-01-19 14:28
#1

Jag skrev vet inte för jag undrar hur stort detta är? För mig känns det som rena framtiden och jag slutas aldrig förundras över allt nytt som kommer.😊

Jag känner ingen som har det så hemma och ingen mig veterligen som vill ha det så hela vägen utan kanske bara någon liten del.

Men det är alltid spännande att läsa om.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

DesK
2021-01-19 15:09
#2

Jag är ju redan inne och nosar lite på det 😊 och den tekniken verkar växa, så det kan nog vara något 😊

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

johan
2021-01-19 15:30
#3

Jag tror smarta hem-grejer är typiskt en sådan sak som folk i allmänhet inte bryr sig om eller förstår förrän dom börjar använda det och sedan vill man inte gå tillbaka till ett normalbegåvat hem.

Mvh // Johan

Född vid 334.00 PPM

Maria
2021-01-19 15:43
#4

#3 Så kan det säkert vara.

Lite så har jag upplevt med all ny teknik😊

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

johan
2021-01-19 16:26
#5

#4: Ja precis! Det är därför det är så viktigt att våga testa innan man vet att man inte kommer gilla det.

Mvh // Johan

Född vid 334.00 PPM

Maria
2021-01-19 17:16
#6

#5 Ja precis.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Moon AppleGrey
2021-01-19 20:36
#7

Svarade vet inte, för själv har jag inget intresse för en sådant sajt men kan tänka mig att det finns det andra som är. 🙃


'We're All Mad Here'
Alice's Adventures in Wonderland


Värd för Musik, Sagan om Ringen & Återbruk.
Medarbetare på Hår, Medeltiden, Te, Träning & Vikingar

"If only I could be a merman" / Billy 🧜‍♂️

  • Redigerat 2021-01-19 20:37 av Moon AppleGrey
Niklas
2021-01-20 11:45
#8

#1: Jo då, jag tror nog att du känner minst någon som har ett smart hem. Kanske inte att hela hemmet är smart, men i alla fall delar. Exempelvis smart belysning, smart hemlarm, Google Home, Amazon Alexa, Apple HomeKit eller något annat.

Jag tror du tror det är mer science fiction än det är. 🙂


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Maria
2021-01-20 12:55
#9

#8 När jag tänker efter så stämmer det såklart.

Inte allt men flera har lite av det du beskriver.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: