Annons:
Etikettfrågor-problemlösning
Läst 481 ggr
Fiskeärbäst
2020-07-25 00:47

Lögla fritidsområde Bergshamra

Hej. Jag besökte Lögla friluftsområdet i dag letande efter nya fiske vatten nära stället där jag är rätt så nyinflyttad och var lite fräck som tog mig förbi föreningens bomar eftersom jag är 50% handikappad och åker på en elscooter. För att göra mig sedd så hade jag på musiken som hördes rätt så bra med hjälp av min lilla bluetooth högtalare. Snabbt förstod jag att mitt närvaro var inte så populärt. Jag hälsade så gott jag kunde men gensvaret var moloket. Ok….okänd, rakat hår? solglasögon och cigg i munnen. Första intrycket på de som tillbringar sina sommar månader i det verkligen underbara området var inte det intryck jag ville förmedla…jag ville inte förmedla något överhuvudtaget. Jag är fiskare 60 år sådan samt kör runt i ett handikapp fordon. Om det är enligt lag ej är tillåtet att beträda ett område som inte har hämlighetstämplats av någon anledning så undrar jag varför människorna som bor där i en riktigt fin del av Roslagen utstrålar ogillande och en hel del segregation. Jag önskar besöka den platsen igen och om jag får yttra mig till dessa personer så är det faktiskt bra tips jag har åt dessa angående deras sätt men även hur deras bevaknings samverkan kan på bättras. Eftersom jag inte kan skriva direkt till deras medlemmar eller styrelse så vill jag gärna att ni förmedlar min hela text till de inklusive min mail adress så får de gärna kontakta mig. P.S. Innan 2013 då jag bli handikappad via en bilolycka så arbetade jag som Psykoterapeut med missbruk som inriktning, samt var var med i Socialtjänstens styrelse i Norrtälje. MVH Leo Sarkic / storfiskare

Annons:
johan
2020-07-25 20:08
#1

Vad har detta med elbilar att göra?

Mvh // Johan

Född vid 334.00 PPM

Upp till toppen
Annons: